Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yang Bodoh
Friday 31 August 2012 • 21:28 • 0 comments
Pada hari nie aku asew serba salah sangat gan dia . sebab atas kesalahan aku sendiri . 
aku bodoh pergi mesej seseowg tuh kata luv2 u . aku ponn tatau msg tuh biler aku antar , dia taw sebab masa aku bersama dia , dia baca msg dlm encet aku . aku ingat xde msg tuh daa lama buang . sbb msg tuh daa lama sangat daa . siang tuh aku pkir dia happy bersama aku . aku ponn happy sangat masa tuh . daa asew ta ingat ape daa . happy sangat-2 . tapi , malam tuh dia kata nak tanye sesuatuu . aku suh laa dia tnye jee laa at aku pe benda ?? pastu dia tamau ckp . dia tukar topik . pastu aku paksa-2 baru dia bagitaw . dia ckp ''mama de msg tutt ke selama nieyy '' aku cakap jarang daa laa aku msg dax tuh . npee ?? pastu dia ckap dia asew cm diri dia daa kene tipuu ? so aku blurr sekejapp . pe maksud dia ? what mean ? then dia kata msg aku gan dax tuh aku de cakap luv u muahh . ohmaiiii msg lama tuh aku ta buang . dia kata masa aku tade mod gan dia , ak happy gan owg len belakang dia . sumpah aku ta teringat langsung ttg tuh -.- bodoh kan ?? k sebelom owg yg baca nie kata aku bodoh bioo aku cakap luu .. k daa diamm !!! sebenarnya mmg sedih giler ahh . juz ta skit aty ponn gan dia ..  ade laa gak sakit aty , sakit aty yang dia kata aku g rapat setia jumpa seseowg tuh .   ooo ... takk okeyy .. aku sowang2 jee tengok kawan2 aku dok sweet , hopee sangat ko ade bersama aku tapi ko tuduh lak aku jumpa dia . k aku salah aku taw . smpaikan ko kata nak beli aiskrim at aku ko lupaa sbb ingatkan pasai niee . hmm .. malam tuh aku balek dr kua makan , aku ta dpt tahan aku nangis sowang-2 . aku asew malu nak jumpa dia . aku asew cm nak putus gan dia atas sebab aku bukan laa owg yang leh wtkan dia bahagia :/ aku bodoh . terlalu bodoh . tapi mmg ta sangka giler , msg tuh daa lama . ta teringat langsung ., tp lepas tuh ak daa ta text pon dax tuh sbb aku try tok setia gan dia . tetiba dia msg aku slama ni ade msg dax tuh . panas laa aty ak . pe slama nie ta cukup ke pe yg ak bg kt ko ? tp biler ak check balek msg , msg tuh at tgh2 daa lama gilaa dr 600 msg . aku jadi terkejut , gementar . jadi asew bersalah sangat2 . dia suh aku bgy penjelasan . aku tatau pe penjelasan sbb ak .. sbb tengah terkejutt . terkejutt smpai leh jadi panas satu badan . aku ponn tatau napee . hmm .. sedih n nyesal gilerr . asew nak bunuh n tikam je dada nie supaya mati cepat2 . hentikan degupan jantung niee . aku ta layak tok dia . aku bdoh !!!!!!!!!!!!!!!!!!! npee mesty aku jadi gf diaa . hmmm ... susah laa aty niee . npee kau mesty nak nngis , cpt terasa . hmm .. arini dia suh aku lupakan sal smlm . ak bukan xde mod gan dia , juz aty aku cm nak tgk dia , nak dgr  sore dia asew cm npe laa aku nie ta leh buat dia bahagia . aku asew bersalah sangat .sumpah !! hmm .. maafkan aku kerana aku taleh wat ko bahagia . ak pkr smlm kita brsama bahagia . tp upernya kau balek dgn aty yg skit . hmm . maafkan aku sayang . hmm ... 

                                                                                                                                          12:26pm
                                                                                                                                          sabtu
                                                                                                                                            mood : sedih


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • Buat Blog Baruu !!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer