Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
Sunday 16 September 2012 • 23:20 • 0 comments
Assalamualaikum dan Bissmilahhiramanirahim 



Hi , harini nak tulis tentang aku gan dia tonguehehe . tip top tik top . da masuk 2 tahun 6 bulan dengan dia .
ta sangka daa lama kowt aku gan dia .. okey .kitowang memang nampak cam selalu baik , sweet right ? haii , salah taw anggapan kowang . haha . aku selalu kowt gaduh gan dia . tak aku cari gaduh , dia cari gaduh . hehe . kadang-2 hampir aku mintak break gan dia . opss... hehe .. aku mintak break bukan sebab aku ta suka dia . aku geram laa , npe aku ta leh jadi yang sempurna tok dia ... hmm ... btw aku sayang dia sangat2 sbenarnya . aku sayang sangat dia . aku takut sebenarnya kehilangan dia . memang bagi kowang , kowang tengok dia , cam mesty kowang cakap '' apa ade kat dia yang sampai kau sayang dia sangat-2?'' haha .. kowang memang ta nampak pe yang special nya dia .. haha .. aku jew yang nampak . memang dia ta encem macam ape yang aku impikan selama niey . dia pon selalu cakap dia ta sehensem orang lain . hi sayang ku . bg orang lain memang kau ta encem di mata deowang . pedulikan pe yang deowg cakap k :D kau tetap HANDSOME dia hatiku . kau daa perfect daa cukup perfect tok aku ^____________^ Y aku suka manja-2 gan dia . sebab biler dia manja-2 comel sangat taw . kowang jew tatau . wekkk ~ hehe ... he is mind okey . cpee pon ta leh amek . yee aku taw spee laa nak dia sangatt kan . tuh sebab untung nya aku dapat diaaa . hehe . btw aku geram kadang-2 gan dia taw . law g jalan-2 gan dia g mana-2 dia selalu mintak KISS at aku -.-'' k akuu idokk sukaa sangat bab-2 nieyy sebenarnya , hehe ~ so dia kata aku jijik gan dia . aiiiisshhh laki biasa laa kan ? aku faham laki nie cam ner . saboo jee . deowang leh berkeras aku ponn bolehh hehe ... :P hmm pape ponn aku sayang dia sangat-2 . juz kesilapan aku jew masih bermain di minda aku . maybe dia pon sama .. hmm maafkan akuu sayang . aku memang ta perfect buat kau , tapi kau da cukup perfect tok aku sayang :') kalau bole setiap masa setiap saat aku nak bersama kau . sebab biler aku bersama kau , aku rasa selamat .. hmm .. skunk aku bosan sebenarnya . haha dia tidooo so aku tade temannn :( tuh yang tulis blog sal kitowang niee . hehe.. mcm mana ekk nak tebus balik kesalahan aku tuh ... aaarrhhhhh masih teringat-2 sal tuh , msty dia sedih kan . hmm .. npe la aku uat dia cam tuhh .. maafkan laa aku yg tak sempurna niee . aku ponn xnak kehilangan diaa . diaa risau sangat aku tinggalkan dia ... alololo .. comelll laa . hehe . aku arapp aku still gan dia sampai biler2 ,. orang cakap , lagi lama bersama , lagi byk dugaan datang . jyeahhh !!!! aku sedia tok hadapi semua niee . aku seorang popuan yang kuatt jangan risau laah . hehe .. okee doa-2 laa aku gan dia bersama selamanya okey :) thanksss semuaaa ...


                                                                                                                                        isnin
                                                                                                                                        17/9/2012
                                                                                                                                         2:17pm
                                                                                                                                        mood: okey jee ^^Y


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...
  • Tak Perlu Dipaksa Sayang
  • Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yan...
  • Buat Blog Baruu !!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer