Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Bersabar itu Separuh Daripada Iman .
Saturday 22 September 2012 • 03:29 • 0 comments
Assalamualaikum dan Bissmilahhiramanirahim


ya allah , kau berikan la kekuatan untuk ku menerima semua dugaan , kesedihan ini semua . 
hamba mu ini sudah tidak mampu lagi bersabar dengan semua ini . dengan menyebut nama mu aku kembali tenang seperti biasa .

hmm . memang banyak dugaan harini untuk aku . aku pon ta mampu lagi nak bersabar . tapi demi seseorang yang aku sayang , dan nak menjaga hubungan ini , biarlah hanya aku jew bersabar dan mengalah dalam hubungan ini . memang sangat pedih aty niey menanggung penderitaan ini , daa laa kadang kesihatan ta menentu .. hmm .. hanya tuhan jew laa taw bertapa perit nya .

1st , semalam , aku sakit aty gan dia sebenarnya . dia cam seolah-2 kata aku niey nak HOT kat FB .. pukimon laa aku nak benda alah tuh . aku leh jew nak deactive kan fb tuh atau delete jew uat yang baru . tapi kau yang kata tapayah lak ? haiii ?? tady kata aku nak HOT sangat . aku tanak laa semua tuh . law aku pikir aku nak benda alah tuh , FINEEE , up to u laa . kau nak kata ape at aku . aku rela sedih law itu yang wt kan kau happy :)

2nd aku nangis tetiba pagi tady , kul 12 kuwt ., sebab aku baca IM si dia gan betina mana tah yang dikenali sebagai kawan dia . hmm . padahal dia chat biasa-2 jew laa sara , nape leh sampai kau nangis . hmm . air mata bertitk2 jatuh kat cadar katil ku . aku ta bole tahan . sebab maybe aku baca tgk dia happy jew IM popuan tuh .. ehh silapp BETINAAA !!! ta layak di panggil popuan -.-

3rd . kau kata nak wc gan aku , aku law leh tamau , bukan sbb ak xnak wc gan kau sbb yang kau pkrkan . sebab kau xde wc cm ner aku nak tengok muka kau ? aku ponn rindu kau jugak . tapi kau ego . kau cm suh gak aku bukak wc , then d status aku tulis , aku ta suka memaksa . btw aku bukan tulis kat dia ,. yang dia nak terasa sangat pehal ? hmm ... pastu demi dia aa , aku pon bukak ymail aku , then bukak laa camera tok dia tengok muka aku . pastu dia suh tutup , hmm . dia kira untung laa . gambar aku dia ade , wc pon dia dpt lg tgk muka aku . hmm ,,, dia ta pkr ttg aku langsung , serius aku sedih sangatt . aku langsung xde pape yang leh ingat kan aku pada dia . hanya msg kol jew leh . aku pon nak gak tgk muka dia . pastu da abis wc dia ckp , dia ta tgk muka aku lak . hmm PULAKKK DAHH . spee ta sakit aty , aku taw la muka aku nie jijik hina sngat . siapa la aku kan bg kau . aku bukan spew-2 ponn .


hmmm .. memang aku daa berazam tok berubah tok dia . aku takkan mara dia lagi , walaupon dia tido ke ape ke ta bgtaw aku pape ke xpew laa . aku redha .. aku berubah tok dia . biaa laa owg kata aku bodoh . demi dia . biaa laa . bg laa dia bahagia . dia penah cakap , aku suka dan asyik salah kan dia jew , kesalahan aku ta penah aku nak ngaku . lebih kurang cm tuh laa . so mulai aritu aku bertekat sangat tok berubah tok dia ... k . hmm ... mood : nangis :') 

aku relaa buat ape sajaa tok kau asalkan kau bahagia sayang 




PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...
  • Tak Perlu Dipaksa Sayang
  • Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yan...
  • Buat Blog Baruu !!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer