Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
tabah selagi nyawa dikandung badan
Monday, 3 December 2012 • 01:58 • 0 comments
assalamualaikum dan bismilahirahmaniruhim

haii , kesian kau sara . ada relay tapi mcm tadekan :')
sedih sangat . aku ni bagai tunggul jew . sumpah dia wt aku cam patung.
aku tetap sabar . n masih bersabar . ak da ubah perangai aku . aku da tamau cakap byk daa gan dia . bia kan dia nak wat ape pon aku tamau halang . sebab ak daa give up . penat lol lagi dilayan . nangis ari2 pon xde ape yg dpt . dia tetap mcm tuh . maybe naty tahun depan lagi mencabar utk aku .. siang dia keje , mlm tuh maybe dia x layan aku punya . msty dia overnight or tido . ya allah takot nyaa .. xsedia nak hadapi tahun depan .... daa nak msuk 3 tahun bersama dia . tapi ak asew xde pape . sumpah ak pon da bosan gan dia . law ak curang pon ap dpt ekk . ak xsanggup sbb aty ak hnya ada dia . harap sgt hbgn ak gan dia smpai laa kawin naty . ya allah kalau btoi laa dia jodoh ku, kau kekal laa hbgn ni dgn baik ... jangan la ad muncul owg ketiga ya allah .. hmm dan tabah kan laa haty ku ini yg allah tok mnhdapi smua ujian dlm hbgan niey . amin ..


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • Dia sayang aku ke tak ?
  • Bersabar itu Separuh Daripada Iman .
  • Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...
  • Tak Perlu Dipaksa Sayang
  • Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yan...
  • Buat Blog Baruu !!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer