Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
150 juta kali ramai orang tanye soalan yang sama
Wednesday, 12 December 2012 • 23:01 • 0 comments
Assalamualaikum dan Bismilahiruhmaniruhim


Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu
“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”
Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi
Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata
“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–
saya kenal sayang saya”
Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata
Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada
Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua

yeahhh kawan-kawan . lagu niey ade kene mengena dengan aku dan dia :)
hehe sedare aku bagi lagu niey . dia cakap lagu ni sma macam aku dan kimie . hoho . enjoy okey <3 nbsp="nbsp">
sayang mohammad rizuwan hakimi ^^V
drop your comment at chatbox k thanks :*



PAST
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • 150 juta kali ramai orang tanye soalan yang sama
  • Everthing Is Okey !
  • EVERTHING FOR YOU MY DARLING
  • tabahhh kan hati ini .
  • tabah selagi nyawa dikandung badan
  • Dia sayang aku ke tak ?
  • Bersabar itu Separuh Daripada Iman .
  • Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer