Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
EVERTHING FOR YOU MY DARLING
Thursday 6 December 2012 • 23:15 • 0 comments
Assalamualaikum n Bisimilahiruhmaniruhim

Harini aku give up gak akhirnya , aku ta boleh nak marah dia lagi .aku da penat .
penat gan semua niey .. sampai aku asew cm tah laa .. tapi memang , aku dah bersumpah , aku dah tanak cakap ape lagi , aku akan diam kalau ini yang wat dia asew ta tencion marah bagai .. aku akan diam .. yeaaahh law tuh yang dia nak .. aku takkan ckp banyak agy .. susah tok aku terang bgy dia faham , tapi sebab dia takkan faham ,. aku taw .. lagipon law kau da tanak layan aku pon tape sayang :) aku redha jew ,.. dengan airmata yg selalu teman aku pon tape daa . aku okey ^^ susah kan law kita nak terima law seseorang tuh berubah ,.. tapii redha jew sara . tiba sampai masa dia bosan , dia akan lepaskan kau gakk . kita ta boleh syg sepenuhnya at dia , kita ta boleh beri harapan sepenuhnya at dia , kita takkan taw yang dia jodoh kita betul tak ? 

bytheway , aku akan tunggu , dia yang dulu ,. yew ade owg nasihatkan aku , jangan tggu orang yang da takkan penah wujud dalam dunia niey . ta pee . aku akan tunggu jugak . biar laah dia ta hargai aku ke ape . aku diam , aku okey jew .. aku memang rindu dia yang dulu ,. yang selalu sentuh pipi aku , cubit pipi aku , pegang tangan aku . memang aku ngaku dulu aku ta suka dia pegang aku . sebab aku sajew menguji . sumpah niat aku nak menguji dia ,. ternyata dia niey cepat merajuk . haha .. comel . dan semalam aku dengar suara dia baru bangun tido . comel kowtt . tapi malang tuh ta berbau .. aku gaduh gan dia malam tuh .

aku memang rindu semua tuh . biler dia manja2 gan aku , selalu kasi aku aiskrim , coklat . sweet sangat . tapi now dia tah laa . aku ta tahu dia ade masalah ape sampai dia susah nak layan aku . memang aku isaw tentang dia . kawan aku cakap suh tanye pe masalah dia .. tapi law aku tanye dia nak jawab ke hmm .. aku lebih suka dia curang gan aku haha mungkin kowang asew aku bodoh sbb bagi dia curang , aku bgy dia curang sbb aku taw aku bkn untuk dia , lagipon game gan aku , game lagi penting bgy dia . kan bagos law aku ta wujud dlm idop dia .

now aku dah wat keputusan aku sendiri .. naty law satu hari dia sedar mungkin masa tuh aku da tade :) tapee , aku arap msa tuh kau ta menyesal sayang . banyak da aku korban . sakit aku kau ta pernah pikir , tapi kau suh aku pikir sakit kau , tape laa sayang . now aku akan diam . xde spew agy yang boleh halang kau nak wat pe :) up to you .

Assalamualaikum .
7/12/2012
3:14pm


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • tabahhh kan hati ini .
  • tabah selagi nyawa dikandung badan
  • Dia sayang aku ke tak ?
  • Bersabar itu Separuh Daripada Iman .
  • Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...
  • Tak Perlu Dipaksa Sayang
  • Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yan...
  • Buat Blog Baruu !!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer