Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Everthing Is Okey !
Saturday 8 December 2012 • 03:01 • 0 comments
Assalamualaikum dan Bismilahiruhmaniruhim

now harini aku sunyi lagi tnpa dia . mmm .. tade teman . 
kowang nak taw tak aku gan dia dah berapa tahun ? nak masuk 3 tahun dah . haha maybe kowang kata lama kan . mmg lama . tapi masing2 now wat keje sendiri . dah x msg selalu layan selalu kecuali law kami keluar bersama . masa tuh laa aku amik kesempatan nak bermanja gan dia . tapi hmm dia cm ta nak layan aku . aku ta tahu la ape sebab , layanan dia dah ta mcam dulu .

selalu dia ajak aku kua petang-2 but now daa tade . dia pon selalu bangun lambat , hmm .. 
dia selalu overnight dah sekarang . dulu memang ade , tapi da xde g daa , g pon kadang2 . but now dia macam hari2 kua . benci laa . aku niey dah macam kurang kasih sayang haha .. biasa laa 3 tahun mesty dah makin bosan right ? dia ikut ego dia , but dia takkan taw ego dia tuh membuatkan aku makin pergi dar idop dia . bukan aku benci , dia sendiri yg kasi aku blah dari idop dia .

biler aku nak luahh at dia , dia bukan nak dengar . hmm ,, dia akan tulis niey ''jbadfjbfjdbjvbjkdbsbvjvbvbbvksdbvjkbkjbvjsbjvb''
hmm .. mcm mana nak tulis . law aku tulis dia bukan baca ponn . sumpah tencion . hmm law dia pergi dari idop aku memang aku taleh idop tanpa dia . but aku sering mintak break at dia sebab aku sakit aty sesangat. dia wat aku macam patung tunggul . plss laa faham sayang .,  semua benda pa wat at mama . mama terima n redha jew . ma ta kesah pe pa wt at ma da skunk ,. ma arap sgt satu ary pa berubah n sedar ape yg pa wt at ma :')

itu harapan terakhir aku pada dia . harap dia fahami aku . 
Everthing Is Okey
8/12/2012
7:01pm


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • EVERTHING FOR YOU MY DARLING
  • tabahhh kan hati ini .
  • tabah selagi nyawa dikandung badan
  • Dia sayang aku ke tak ?
  • Bersabar itu Separuh Daripada Iman .
  • Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...
  • Tak Perlu Dipaksa Sayang
  • Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yan...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer