Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
tabahhh kan hati ini .
Monday 3 December 2012 • 03:58 • 0 comments
assalamualaikum ,

sara . plss jangan nangis :') tabah k tabah .
aku taw ape yang dia wt tuh menyakitkan aty kau , but plss tayah pikir sal owg yg xpernah nak hargai kau okey ^^ daa laa jangan nangis , sabar taw . hmm niey laa aku . aku yang pujuk diri aku sendiri .
sabar k .. aku taw kau seorang yg tabah :') biaa laa dia nk wt pee pon . ko tayah amik taw , kau wt bodoh daa laa okeyy . peaceee ^^...


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* sara here. I'm 15 y/o and study at smk rapat setia ipoh. I love kpop ^^V . follow my blog thanks you.
Shout !
Status
selamat datang . this is my diary , so xsuka kuar berambus dari sini kbye
  • tabah selagi nyawa dikandung badan
  • Dia sayang aku ke tak ?
  • Bersabar itu Separuh Daripada Iman .
  • Kitew Sayang Dye Sangat-Sangat
  • Fake Smileee
  • Teringin Nak Bahagia Macam Orang Laen Bahagia Deng...
  • Tak Perlu Dipaksa Sayang
  • Serba Salah Dengan Dia Atas Sikap Diri Sendiri Yan...
  • Buat Blog Baruu !!

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome

    Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer